Початок гри

Продовження теми попередньої сторінки.

П'ятим ходом чорні укріпили нижній лівий кут зігравши на F3. Такі підсилюючі ходи називаються сімарі.

Наступним ходом білі в свою чергу фортифікують свій правий нижній кут з допомогою сімарі іншого типу.

Далі чорні розміщують камінь неподалік від каменя білих (J10). Значення цього ходу в тому, що якщо білі проігнорують його, чорні вторгнуться в кут ходом в районі L11. Такий випад проти кута противника називається какарі (прицілювання).

В відповідь білі "торкаються" чорного каменя ходом в J11. Далі кожна з сторін підсилюється. (K11,G10)

На думку білих, ліва сторона дошки може стати територією чорних. Щоб запобігти цьому, вони вторгаються туди самі! Такі ходи називаються учікомі (ударом або вторгненням). Доречі, ці японські терміни запам'ятовувати необов'язково.

Таким чином ви познайомилися з прикладом того, як розпочинається гра.


Далі

Зміст

Перша сторінка